- 446 Views
- Piotr Młynarczyk
- 27 sierpnia 2020
- ARTYKUŁ SPONSOROWANY Tech, IT
Planując strategię marketingową, należy wziąć pod uwagę wiele czynników, od których będzie zależał sukces lub porażka prowadzonych działań promocyjnych. Billboard w centrum Warszawy cena takiej promocji może okazać się zbyt wysoka do udźwignięcia przez małą firmę. Zawsze należy planować zadania tak, aby budżet się dopiął.
Nowoczesna reklama w centrum miasta
W ostatnich latach dużym zainteresowaniem cieszy się reklama wielkoformatowa bannery także nie straciły na popularności, pomimo coraz większej popularyzacji internetowych kanałów promocyjnych. Stosunkowo od niedawna w niektórych miastach prawdziwym hitem są citylighty – nowoczesne, podświetlane reklamy, które mogą być umieszczane w różnych lokalizacjach. Często montuje się je na przykład na wiatach przystankowych, gdzie przekaz reklamowy przyciąga uwagę osób oczekujących na przyjazd autobusu lub tramwaju. Popularne są także citylighty na słupach – jest to szansa na promocję firmy wśród wielu osób, zwłaszcza jeżeli reklama zostanie umieszczona w często uczęszczanym miejscu. Podświetlane nośniki reklamowe to przyszłość reklamy zewnętrznej. Zdecydowanie nie jest to chwilowa moda, o czym może świadczyć systematycznie rosnące zainteresowanie tą formą przekazu reklamowego. Jeżeli format dostępny na reklamach typu citylight jest dla Ciebie za mały, to ciekawą alternatywą może okazać się reklama wielkoformatowa.
Reklama wielkoformatowa co to takiego?
Jak łatwo się domyślić, reklama wielkoformatowa to rodzaj reklamy zewnętrznej, która zajmuje sporą powierzchnię, dzięki czemu widziana jest nawet z dużej odległości. Reklama wielkoformatowa jest najczęściej umieszczana na fasadach budynków. Ciekawą propozycją jest również reklama wielkoformatowa zlokalizowana przy autostradzie. To ciekawy sposób prezentacji firmowej oferty dla każdego, kto lubi robić wrażenie. Nie da się ukryć, że reklamy o dużych rozmiarach to nie tylko czytelny przekaz, lecz także potwierdzenie tego, że firma czuje się liderem na rynku.
Citylighty – kiedy warto w nie zainwestować?
To forma reklamy przeznaczona dla firm niezależnie od ich rozmiaru. Pozwalają na przedstawienie oferty skierowanej do osób często przebywających w przestrzeni miejskiej. Stanowi świetne uzupełnienie dla działań marketingowych prowadzonych w sieci. Jeżeli chcesz współpracować z profesjonalistami, to zapoznaj się z ofertą dostępną na stronie https://www.znajdzreklame.pl/citylighty. Nie jesteś przekonany czy reklama tego typu jest dla Ciebie? Przeglądnij różnorodne propozycje – z pewnością natrafisz na taką, która będzie optymalna dla Twojej firmy.
Reklama wielkoformatowa baner podświetlany, a może reklama na przystanku autobusowym? Sam zdecyduj, która z dostępnych opcji pozwoli Ci na dotarcie do jak najszerszej grupy odbiorców. Jeżeli chcesz, stworzyć optymalną strategię marketingową, to pamiętaj o tym, aby w prowadzonych działaniach uwzględnić jak największy zakres nośników reklamowych – tradycyjne kanały reklamowe są doskonałym uzupełnieniem nowoczesnych technologii wykorzystywanych przy promocji działalności firmy.